Příběh

Sepíšeme váš příběh

Jak udělat z
kolemjdoucího
Zákazníka?

Představte si krásně naaranžovanou výlohu obchodu, kolem které denně projde tisíce lidí. A tu a tam i někdo vstoupí dovnitř. Co myslíte, je to byznys plán?

Jasně, kdo nezaujme, ten neprodá, nicméně ani zaujmout ještě neznamená prodat. Ten správně sepsaný příběh útočí primárně na emoce cílové skupiny, na její očekávání. V tomto duchu jsme vytvořili model EKF, jímž doplňujeme každý námi pro vás stvořený příběh pro argumentační podporu prodeje.

E

Emoce

Oslovit a Zaujmout, Dostat se pod kůži! Prostou analogií k té výloze, Vstupte, Nakoukněte, Uvidíte, rozhodnutí je vždy pocitové, čistě v rovině předpokládaných emocí vaší cílové skupiny. Vy ovlivníte jen ty pocity, které ale na rozdíl od rozumu nelžou.

K

Kreace

Tady je to na vás, vaší službě a vašem produktu. Hledáme způsoby, jak se odlišit od davu, být jedinečný. Tvůrčím způsobem a argumenty přesvědčit. Analogií k naší virtuální prodejně přichází prodavačka a začíná věcně komunikovat.

F

Fakta

Jste nerozhodný, na pochybách, možná trochu nevíte, co vlastně chcete. Tady nastupuje faktická stránka věci, zejména u technických produktů a služeb, opět analogií k naší prodejně, prodavačka vysvětluje, zodpovídá dotazy, přináší prospekty, porovnává konkurenční produkty